Een stap vooruit…

Een stap vooruit… Een stap vooruit…

Tijdens de open dagen op 21 en 22 september is de nieuwe huisstijl van Powerall gelanceerd. Deze huisstijl is terug te vinden in alle producten die we leveren: de Powerall software en alle apps. Er is gebruik gemaakt van frisse kleuren en ook de logo’s zijn verfijnd. De huisstijl maakt onderdeel uit van een nieuw concept dat met input van klanten en collega’s is ontwikkeld. De slogan die we vanaf heden hanteren is “Een stap vooruit!”. De meeste (toekomstige) gebruikers van Powerall houden niet van grote sprongen. Hardlopers zijn immers doodlopers. Wij kiezen er samen met de klant voor om zelf controle te houden en daarom zetten we samen telkens een stap vooruit!

 

Sinds de eerste versie van Powerall ruim 15 jaar geleden is er continue doorontwikkeld. Er zijn telkens nieuwe mogelijkheden toegevoegd en bestaande functies zijn verder verfijnd. Dat wordt gedaan door goed naar klanten te luisteren en naast de verschillende mensen op de werkvloer te staan. Bijvoorbeeld door een dagdeel mee te gaan met een monteur of door samen met de magazijnman een keer al zijn werkzaamheden te doen. Op deze manier brengen we de wensen van de werkvloer naar praktijkgerichte functies in de software. Ook de komende jaren hopen we dit voor te zetten. Wij zorgen voor stabiliteit en continuïteit!.

 

De nieuwe update van de software die met de open dagen gepresenteerd wordt, brengt nieuwe mogelijkheden met zich mee. Factuur scan en herken, betaallinks en nieuwe integraties met leveranciers. Van al deze opties wordt de komende tijd een nieuwsbericht geplaatst. Blijf daarom onze website volgen om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen.

Een stap vooruit…